حبه

...

حبه

...

ثبت دامنه ی com. صد در صد رایگان

بعد از وارد شدن به سایت ( آدرس آن در پایین موجود است ) با صفحه ی زیر مواجه میشوید.

1-در این مکان باید تعداد دامنه هایی را که میخواهید مشخص کنید. که برای ثبت یک دامنه دایره ی سمت چپ و برای دو دامنه دایره ی وسط یا سمت راست را پرکنید. (توجه داشته باشید که برای فعال شدن یک دامنه شما باید 9 نفر را به این سایت معرفی کنید. و برای فعال شدن دو دامنه 16 نفر را باید معرفی کنید. و به همین خاطر بهتر است که گزینه ی سمت چپ را پر کنید.)


فقط باید بسته به انتخابی که کردید 9 تا 16 نفر رو به این سایت معرفی کنید.

 وارد سایت شوید.

هر دم از این باغ بری میرسد

پارسال از شروع تا اخرش سال خوبی نداشتم.

امسال هم سال خوبی رو شروع نکردم

نمیدونم تا اخرش چی بشه.

همین چند دقیقه پیش یکی که الان چند وقته پولم دستشه و قول داده بود پولم رو بده 

بهم گفت که نمیدم

دستم هم جایی بند نیست

این خانوم خیلی هم ادعای ادم بودن میکنه

به قول خودش چندین ساله وبلاگ نویسه  و پربازدیدکننده ترین وبلاگ رو دارهو

کتاب مینویسه و ...

ادم انقدر پول پرست؟

خدایا واقعا جای حق نشستی؟

شروع

سلام .

نمیدونم چی بگم و از کجا .

فقط میدونم که باعث ایجاد این وبلاگ دلتنگی و ... بوده.

اما امیدوارم همیشه انقدر دلتنگ و غمگین نباشم و وبلاگ خوبی داشته باشم.

به قولی گفتنی این نیز بگذرد

من هم مثل خیلی ها اخلاق های خوب و بد زیادی دارم

اما علایقم مثل خیلی از دخترا گاهی حس میکنم تنها شخصی هستم که این خصوصسات رو داره اما میدونم که اینطور نیست!!

فکر میکنم برای پست اول زیادی حرف زدم

...